Inloggen op Maatos (beheerder) + oplossingen als inloggen niet lukt

Gewijzigd op Di, 30 Apr om 12:16 PM

Je kunt op twee manieren inloggen op jouw Maatos-site. Na het inloggen word je automatisch doorgestuurd naar het Dashboard in de backend.

Hieronder leggen (1) en (2) twee manieren om in te loggen uit. Onder (3) vind je oplossing als inloggen niet lukt.


(1) Inloggen via jouwsite.maatos.nl/inloggen

Typ /inloggen achter jouw domeinnaam, in de browserbalk. Zo kom je op de inlogpagina.

Voorbeeld: voor de Maatos-site demo.maatos.nl is de inlog-url demo.maatos.nl/inloggen


Als het goed is ziet het de pagina er ongeveer zo uit. Op de plaats van het paarse logo hieronder, zal jouw logo staan:


(2) Inloggen via de header
Op elke pagina van jouw Maatos-site waar de header (menubalk) getoond wordt, kun je inloggen. Klik op Log in en er verschijnt een pop-up waar je je e-mailadres en wachtwoord kunt invullen en zo kunt inloggen. 

Een soortgelijke pop-up verschijnt als je op Log in klikt:



(3) Inlogproblemen + oplossingen
Mocht het niet lukken om in te loggen, probeer dan een van de onderstaande oplossingen:

1. Controleer eerst of je met het juiste e-mailadres probeert in te loggen. Maak je een typfout, of heb je meerdere e-mailadressen? Ga na met welk adres je geregistreerd bent als beheerder.

2. Vraag een nieuw wachtwoord aan via de optie "Wachtwoord vergeten?" (zie hierboven in de screenshots onder de inlogknop of onder het veld waar je je wachtwoord kunt invullen).

3. Verwijder jouw cookies en cache van de browser. Verwijder op zijn minst de cookies van de afgelopen 7 dagen, maar het beste is om alle cookies te wissen. Soms wordt er een oud wachtwoord opgeslagen in de cookies waardoor inloggen niet lukt. Lees hier hoe je cookies wist in Google Chrome.

4. Probeer in te loggen in een andere browser of via een incognitovenster.

5. Probeer in te loggen op jouw telefoon (via het mobiele netwerk, niet via de WiFi).

Mocht geen van de bovenstaande manier werken, neem dan contact met ons op via support@maatos.nl, dan kijken we waar het aan kan liggen. Stuur ons gedetailleerde informatie mee, wat je al hebt geprobeerd, en eventueel een screenshot als je een onbekende melding te zien krijgt.


Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren